2015. augusztus 15., szombat

4.fejezet


Szeretlek

Az éjszakám valami borzalmas volt… vihar volt, amitől amúgy is félek, ezért konkrétan nem aludtam semmit. Reggel mikor Dave bejött, és meglátta, hogy fent vagyok hívott segíteni.
-         Valami baj van? – kérdezte tőlem mikor kiértünk az udvarra.
-         Nem, nincsen… csak viharban nem igazán tudok aludni – mondtam szomorúan.
-         Ja, értem. Felkelted a fiúkat? – mutatott az ajtajukra, én pedig bólintottam. Visszasétáltam az említett szobához, és halkan benyitottam. A kupi ami ott fogadott, már meg sem lepett, hiszen már jártam itt. Liam-on kívül mindenki aludt, így kíváncsian néztem rá.
-         Hát te? – suttogtam és leültem mellé.
-         Korán kelő vagyok – húzta el a száját. – És te?
-         Nem tudok viharban aludni – mondtam szomorúan.
-         Ohh… a barátnőm is ilyen – nevetett fel halkan.
-         A barátnőd? – vigyorodtam el, bár nem lepett meg különösebben, hogy van valakije.
-         Igen, Sophiának hívják – mosolyodott el.
-         Biztos gyönyörű. Sokáig!
-         És köztetek most mivan? – kérdezte, én pedig összeráncolt szemöldökkel meredtem rá, ő pedig Harry-re mutatott.
-         Ja, semmi. Barátok vagyunk – mosolyodtam el, majd újra Harry-re néztem, és szemeim elidőztek rajta. Göndör hajszálai elterültek a párnán, és bár nem mosolygott, mégis úgy tűnt.
-         Értem – bólintott nevetve.
-         Na én felkeltem a többieket – álltam fel.
-         Zaynnel nem lesz könnyű dolgod – nézett az említett személyre.
Nem voltam gonosz velük, és nem ordítottam bele az arcukba, hogy keljenek fel. Szépen sorban, egyesével keltettem fel őket, amit díjaztak is.
-         Máskor is te kelts – ásított Louis, én pedig mosolyogva bólintottam.
Utoljára Harry ágyához léptem, majd leültem mellé. A karját óvatosan megsimogattam remélve, hogy erre felkel, de ehelyett csak hátat fordított nekem. A hátát kezdtem el simogatni, és két perc után végre visszafordult, majd kinyitotta szemeit. Álmosan meredt rám, és mikor felfogta, hogy én vagyok ott, kihúzta kezeit a takaró alól, és átölelve engem, lehúzott magához.
-         Jó reggelt – mondta rekedtes hangján, amit úgy imádtam. – Te miért nem alszol?
-         Vihar – rántottam meg a vállamat, ő pedig csak bólintott.
Nem sokkal később a szintén álmos fejű Gemma lépett be a szobába, és leült mellém. Elmosolyodtam, mikor ránéztem. Annyira jó érzés volt tudni, hogy ott voltak velem.
-         De jó, hogy mind itt vagytok. Szeretnék tőletek kérdezni valamit – rontott be Dave, és leült egy székre.
-         Igen? – nézett rá Niall.
-         Arra gondoltam, hogy mától lehetnének a zeneórák amiről már szó volt – kezdett bele, mi pedig bólogattunk. – És szombatra lehívnám ide a szülőket, addigra pedig összerakhatnánk egy fellépést – fejezte be.
-         Szerintem ez nagyon jó ötlet – pattant fel Louis.
-         És akkor arra gondoltam, hogy Niall és Audry gitárt tanít. Gemma táncot, és a 4 fiú éneket – vázolta ötleteit.
-         Én benne vagyok – mosolyodtam el, mert már magam előtt láttam az egészet.
-         Szuper! Ja, és amúgy ma sem lesz torna – mondta, mire pedig „szomorúan” vettük tudomásul.
Reggel után már mentünk is át a próbateremnek kinevezett helyiségbe, ami a legnagyobb házba volt. Amin nagyon meglepődtem, hogy a gyerekek többségét a gitár érdekelte. Liam kiállt középre, és elmondott pár információt a gyerekeknek. A terem közepén Gemma mutogatta a táncot, az egyik sarokba mi ültünk Niall-el, a terem végébe pedig a fiúk énekeltek.

És szombatig valóban folyamatosan próbáltunk, minden nap.
Reggel izgatottan keltem fel, hiszen ma jönnek a szülők és ma lesz a fellépés is. Dave ma kivételesen nem keltett minket, de én már 10 órakor fent voltam. Jó, ez nem olyan korán, de a többiekhez képest az.
Halkan mentem ki a szobánkból, mert Gemma még aludt. Az udvaron most szokatlanul sokan voltak, mosolyogva néztem végig a nagy „tömegen”. Minden gyerek a szüleivel/nagyszüleivel beszélgetett. A tömegben kiszúrtam anyát, ami meglepett, mert én úgy tudtam, hogy a mi szüleink nem jönnek.
Gyorsan odamentem hozzá és szorosan átöleltem.
-         Hát te? – kérdeztem tőle, miután elengedtem.
-         Gondoltam megnézlek – mosolyodott el.
-         Apa? – forgolódtam, de sehol nem láttam.
-         Nem vele érdekeztem – vigyorodott el, majd a háta mögött kiszúrtam Anne-t és mosolyogva odafutottam hozzá.
-         Szia Anne – öleltem át jó szorosan.
-         De rég láttalak Audry – nevetett fel, mikor elengedtem. – A gyerekeim? – kérdezte.
-         Még alszanak – mosolyodtam el.
-         Jól láttam azt a mosolyt? – húzta fel anya a szemöldökét. – Harry-vel megbeszéltétek? – váltott kicsit komolyabbra, mert tudta, hogy ez érzékeny téma.
-         Igen, meg. Igazatok volt… köszönöm – öleltem át őket egyszerre.
Nem sokkal később a többiek is felkeltek, és Harry-ék is szorosan átölelték anyát, meg persze Anne-t is. A többiek családját is megismertem, és mindegyikük nagyon szimpatikus volt. A szülők mellett itt volt még Louis, Liam és Zayn barátnői is, azaz Eleanor, Sophie és Perrie. Zayn barátnőjéről már többet hallottam, mert ő énekes egy bandában.
Délután 4 körül már a székeket pakoltuk ki az udvarra, a közönségnek. A gyerekek nagyon izgatottak voltak a fellépés miatt, ami érthető is volt. Egymást próbáltak lenyugtatni, a szülők pedig csak mosolyogva figyelték őket. 5 órakor végre kezdődhetett a show. Én a fiúkkal és a gyerekekkel a színpad oldalánál álltam, így tökéletes rálátásom volt mindenkire. Minden szülő fényképezővel a kezében ült, anyáék pedig folyamatosan össze-össze nevettek, amin már meg sem lepődtem. Dave fellépett a színpadra, és köszöntötte a szülőket.
-         Köszöntök mindenkit! Nagyon örülünk, hogy ennyien eltudtak jönni. A gyerekek az elmúlt egy hétben rengeteget próbáltak, nem is húznám tovább a szót, kezdődjön is – vigyorodott el, majd lejött a színpadról.
A fiúkkal még gyorsan átöleltük a gyerekeket, aztán ők felmentek a színpadra. A színpad egyébként a nagy háznak az előtere volt. A fiatalok, a srácok egyik számát a Little Things-et énekelték. A végére pár szülőnek könnyes lett a szeme, és én is meghatódtam rajta, annyira szép volt az egész. A gyerekek után természetesen a One Direction is fellépett, és meglepődve vettem észre, hogy sok szülő velük együtt énekelt. A koncert végén Zayn pár szóban megköszönte a szülőknek, hogy eljöttek majd lejöttek.
 - Nagyon  jók voltatok – öleltem át Harry-t, aki mosolyogva belepuszilt a hajamba.
Megfogta a kezemet, és úgy mentünk oda anyáékhoz, akik már készültek haza.
-         Már mentek is? – nézett szomorúan Gemma.
-         Igen – ölelte át őt Anne.
-         Nagyon tetszett minden, másfél hét és találkozunk – mosolygott rám anya, majd átölelt. – Vigyázzatok egymásra – súgta a fülembe.
Fél óra múlva minden szülő elment, ahogy a srácok barátnői is, pedig nagyon megkedveltem őket. A tábortűz természetesen ma sem maradhatott el így 8 órakor már kint beszélgettünk. Annyira csodálatos volt látni, ahogy a gyerekek mosolyogva mesélték, hogy nekik milyen érzés volt ez az egész.
Egy barna hajú kislány ült le mellém.
-         Szia Audrina – nézett fel rám.
-         Szia – mosolyogtam. – Téged hogy hívnak?
-         Caitlyn Hill – mutatkozott be.
-         Nagyon szép neved van – dícsértem meg.
-         Köszönöm! – virult fel. – Képzeld el, azt mondta ma az anyukám a fellépés után, hogy szeptembertől beirtat a zene iskolába. Már nagyon régóta mondom neki, de nem vette komolyan… viszont a mai fellépés után átgondolta – mesélt csillogó szemekkel.
-         Komolyan? Ez csodálatos! És min szeretnél tanulni? – kérdeztem tőle.
-         Gitáron. A zongora is érdekel, de te megszeretteted velem a gitárt, és most mindenképpen az érdekel jobban – folytatta, én pedig meghatódtam.
-         Figyelj, én tudok zongorázni is. Megtaníthatok neked pár dalt, ha gondolod – mosolyogtam rá.
-         Ez nagyon jó ötlet, köszönöm szépen! – pattant fel, majd átölelt. – Te vagy a példaképem Audry – nézett mélyen a szemembe, én pedig már be is könnyeztem.
-         Nagyon aranyos vagy, Caitlyn – mondtam, ő pedig már szaladt is a barátaihoz.
Nem fogtam fel amit mondott és csak az az egy mondata járt a fejembe. Csak bámultam ki a fejemből, és észre se vettem, hogy valaki leült mellém.
-         Történt valami? – guggolt le elém Harry, én pedig csak megráztam a fejem. – Audry, valamiért csak sírsz – mondta én pedig csak belenéztem a szemeibe… de ez nem volt túl jó ötlet, mert méginkább sírhatnékom lett. Gyorsan felálltam, mielőtt bárki kiszúrná, hogy sírok. Kicsit távolabb mentem a tűztől. Nem volt semmi bajom, mégis sírtam. Nem tudtam, hogy normális voltam-e, vagy nem. Harry lépett elém, én pedig inkább a földet néztem.
-         Audry, mondd már mi a baj… komolyan megijesztesz – suttogta, majd megfogta államat és kissé felemelte fejemet, hogy a szemébe nézzek. Megint megráztam a fejemet, és átöleltem őt majd… sírni kezdtem. – Héé… csst – simogatta hátam Harry. – Mi a baj manó? – kérdezte, és picit eltolt magától.
-         Semmi nincsen… nincs baj – mosolyogtam rá. Mert tényleg nem volt.
-         Akkor miért sírsz? – kérdezte, közben pedig végig a hátamat simogatta, ami megnyugtatott.
-         Nem tudom…csak az előbb az egyik kislány odajött hozzám, és azt mondta, hogy a példaképe vagyok és olyan jól esett – szipogtam. – És aztán visszagondoltam az elmúlt napokra, és annyira boldog vagyok, hogy visszakaptalak téged, titeket. Nem akartam sírni, csak úgy kijött – rántottam meg a vállamat, és felnéztem Harry-re akinek egy picit könnyes volt a szeme. Na, ha most ő elkezd sírni, nekem annyi.
-         Én is ugyanígy érzek, de most már senki, és semmi nem vehet el tőlem – mondta, majd szorosan átölelt. – Szeretlek Audry – suttogta.
-         Én is téged, Harry – bújtam hozzá még jobban.

Gemmát is jó szorosan megölelgettem, aki nem értette, de rámhagyta. Éjfélkor még a fiúkkal kint beszélgettünk, és olyan fél 1 körül lehetett, mikor ágyba kerültem. Kivételesen nem külön aludtunk Gemmával, hanem együtt, mosolyogva és boldogan aludtam el. 


Sziasztok! Remélem tetszett a fejezet. Ha így volt akkor írjatok kommentet, iratkozzatok fel. Köszönöm a rengeteg oldalmegjelenítést, és a hozzászólásokat! 

8 megjegyzés:

  1. De cukii lett isteneem❤❤❤
    Ez volt eddig a kedvenc reszem:)
    Imadom ahogy irsz te lany❤
    Es teged is imadlak amiert egy ilyen fantasztikus tortenet irsz nekunk❤
    Mar varom a kovetkezot❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm nagyon jól esik amit írtál ❤️

      Törlés
  2. Sziia. Istenem annyira edes lett. ♡♡♡
    Olyan jol tudsz irni annyora at erzem mintha en is ott lennek es ezt a jelenetet lathatnam.. imadom fantasztikusan jo lett..♡♡♡♡♡♡
    Remelem hamar lesz a kovi resz is mert nagyon felkeltette az erdeklodesemet ez a blog. ♡♡ :)

    VálaszTörlés
  3. szia ez a rész is nagyon tetszet
    mikor jön a kövi?
    lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) örülök, hogy tetszett. Holnap lesz új rész.:)

      Törlés
  4. Nagyon,nagyon jooo!!! Imadtam <33

    VálaszTörlés