2015. szeptember 22., kedd

Mi legyen?

Sziasztok!

Sajnálom, hogy az elmúlt időben nem volt új fejezet, ennek több oka is van.
Az első, hogy nem rég kezdődött az iskola, és elég fáradt voltam, na meg ihletem se nagyon volt.
A másik, hogy nem sok visszajelzést kaptam az utóbbi fejezetekre, és ebből arra következtettem, hogy nem kedvelitek a blogot, tehát nem láttam értelmét folytatni. Ti hogy gondoljátok? Folytassam, vagy mit javítsak? Őszintén, kérlek!:) Szóval valahogy jelezzétek véleményeteket, köszönöm nektek előre is!:)

10 megjegyzés:

  1. Folytasd a blogot:) egyszeruen fantasztikus❤
    Hidd el:) folytasd❤❤

    VálaszTörlés
  2. Folytasd a blogot:) egyszeruen fantasztikus❤
    Hidd el:) folytasd❤❤

    VálaszTörlés
  3. Folytasd kérlek! Imádom és ne hagyjad abba. ❤❤

    VálaszTörlés
  4. Folytasd

    All the love luca

    VálaszTörlés
  5. Folytasd imadom *^▁^* $_$ ♡♡♡

    VálaszTörlés
  6. Folytasd imadom *^▁^* $_$ ♡♡♡

    VálaszTörlés
  7. Csak ezert ne add fel az Almod!
    Kerlek ne hagyd abba!!!!
    Alig varom hogy uj resz legyen fent minden heten remenykedem hogy lesz folytatas!
    Tudom suli miatt nincs idod... :( (pokolba a sulival...)
    Fel a fejjel!!!

    VálaszTörlés